وانت تلفنی اصفهان

فهرست مطالب

 

وانت تلفنی اصفهان | باربری وانت اصفهان

اگر به دنبال وانت بار و وانت تلفنی اصفهان برای انجام حمل اثاثیه خود هستید و قصد دارید وسایل خود را با کمترین هزینه انتقال بدهید، ما با در نظر گرفتن اصول و ضوابط حمل بار و اثاث کشی سعی در ارائه بهترین سرویس وانت بار تهران هستیم و سعی داریم که با سرویس وانت بار ارزان، بهترین سرویس دهی را در تمامی مناطق استان تهران به شما ارائه داده و یک خاطره شیرین را از حمل بار با وانت را برای شما به ارمغان بیاوریم، از سرویس دهی وانت بار وقتی بهتر است استفاده کنید که میخواهید باری را از جایی به جایی دیگر منتقل کنید که وزن و حجم آن کم می باشد و برای حمل بار نیازمند یک سرویس وانت بار تهران هستید و لازم نمیبینید که برای این کار از یک خاور و یا خودروی بزرگتر استفاده کنید. شرکت باراست به بهترین روال ممکن و با سریع ترین زمان ممکن خدمات وانت بار را برای شما مشتریان انجام می دهد.

 

اسباب کشی با وانت

 

درباره وانت بار

در یک دسته بندی ماشین های باربری از نظر کاربری به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. منظور کاربری یا Body بخشی هست که بعداً توسط کارگاه‌های اتاق سازی به شاسی وانت اضافه می‌شود. مثلاً وانت یخچالدار یا وانت مسقف. انواع وانت بار از نظر کاربری در شکل زیر آمده است. وانت پیکان از نظر استفاده بعد از وانت نیسان و خاور پراستفاده ترین وسیله برای حمل بار در تهران هست. الیته در مسیرهای بین شهری وانت نیسان بیشتر وجود دارد. ظرفیت انواع وانت بار به شرح زیر است.

 

ظرفیت انواع وانت

نوع وانت ظرفیت
وانت پراید ۴۵۰ کیلوگرم
وانت پیکان ۷۰۰  کیلوگرم
وانت مزدا ۱ تن
وانت نیسان ۲ تن

 

ظرفیت وانت پیکان

 

انواع وانت بار

سفارش وانت بار در اصفهان

برای سفارش وانت بار، وانت بار ارزان، وانت بار اصفهان، حمل بار با وانت و حمل بار به شهرستان با وانت می‌توانید همه روزه حتی روزهای تعطیل با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. باراست آماده ارائه انواع خدمات وانت بار، ارسال وانت با کارگر، باربری وانت، وانت بار بین شهری و کرایه وانت باربری در اصفهان و منطقه شماست. اگر سوالی در زمینه وانت اسباب کشی و وانت بار برای شهرستان دارید  حتما بطور کامل صفحه وانت تلفنی اصفهان را مطالعه نمایید

 

 

نکات نرخ کرایه وانت بار

وانت بار (نیسان بار) از مناسب ترین وسیله ها برای حمل بار بین شهری محسوب می‌شود. انواع بار از جمله حمل لوازم و حمل اثاثیه منزل مانند کمد، مبل، تخت، حمل یخچال ساید بای ساید، حمل پیانو، حمل لوازم اداری، گاو صندوق و … را می توان توسط وانت نیسان بار انجام داد.  شماره تلفن دفتر مرکزی باربری اصفهان برای استعلام نرخ کرایه نیسان بین شهری سال ۱۴۰۱ به قرار زیر است. برای استعلام نرخ کرایه وانت بار بین شهری اصفهان و نرخ کرایه وانت بار بین شهری کرج نیز می توانید با دفتر مرکزی ما در تهران تماس بگیرید .

 

 

 

وانت بار

نحوه محاسبه قیمت وانت بار

نرخ کرایه وانت بار و محاسبه هزینه ارسال بار توسط وانت نیسان از موارد مهمی است که در زمان جابه جایی‌ها و ارسال بار، مورد توجه قرار می‌گیرد. در هر بار اسباب کشی یا ارسال هر نوع بار به شهرستان، درخواست ارسال بار با وانت به شهرستان و اطلاع از کرایه وانت بار، جزو خدماتی است که همیشه به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. نرخ کرایه وانت بار شهرستان نسبت به نرخ کرایه کامیون باربری در خدمات باربری، به مراتب کمتر است. به همین علت شرکت حمل و بار با مشاوره رایگان کارشناسان خود، شما را در انتخاب بهترین نوع خودروی باربری برای ارسال بار به شهرستان، یاری می رساند تا در هزینه و وقت شما عزیزان صرفه جویی شود.

 

عوامل موثر در تعیین نرخ کرایه وانت بار بین شهری

همیشه نمی‌توان قیمت دقیق را پشت تلفن یا به صورت آنلاین ارائه کرد چون بار هر کس فرق دارد و باید پس از شنیدن مشخصات بار هر شخص قیمت نهایی را اعلام کرد. در این بخش قصد داریم شما را با عوامل تاثیر گذار در هزینه حمل بار با وانت نیسان به شهرستان و تهیه لیست قیمت باربری بین شهری نیسان آشنا کنیم.

۱- تاثیر حجم و وزن بار ، در هزینه وانت بار: یکی از عواملی که در نرخ کرایه باربری وانت نیسان به شهرستان تاثیر گذار است، حجم و وزن بار ارسالی است . به این معنا که بارهایی با حجم زیاد و یا وزن بالا ، هزینه ای به مراتب بالاتر از بارهای کم حجم و سبک خواهند داشت .  پس در ارسال بار خود ، حتما حجم و وزن بار خود را در نظر بگیرید تا در انتخاب وانت بار ارزان راحت تر اقدام نمایید.

۲- تاثیر مسافت در هزینه باربری وانت: نرخ کرایه وانت بار معمولا بر اساس کیلومتر محاسبه می شود. بنابر این ، مسافت نقش بسزایی در تعیین قیمت باربری وانت به شهرستان دارد . این مسافت شامل مسیری است که از محل بارگیری تا محل تخلیه بار وجود دارد و فاصله باربری تا محل بارگیری ، نقشی در این موضوع ندارد . طبق نرخ اتحادیه باربری بین شهری وانت و محاسبه نرخ کرایه نیسان بر اساس کیلومتر ، باید مسافت بین مبدا و مقصد حمل بار ، در نرخ کرایه وانت بار ضرب شود . هرچند که هنوز این قانون به صورت قطعی اجرا نمی شود .

۳- تاخیر در زمان بارگیری و تخلیه بار و افزایش نرخ کرایه وانت بار: زمان معطلی راننده برای بارگیری و تخلیه بار ، یکی دیگر از موارد موثر در تعیین هزینه باربری وانت بار به شهرستان است . به صورت کلی ، هزینه ای که در هنگام استعلام قیمت به مشتریان اعلام می شود ، هزینه حمل بار از مبدا تا مقصد است و زمانی که برای تاخیر در بارگیری و هنگام تخلیه در نظر گرفته شده است مشخص و استاندارد است . به عنوان مثال دو ساعت برای تاخیر در نظر گرفته می شود . اگر این زمان ، به دلیل تعلل صاحب بار ، فرستنده و یا گیرنده ، افزایش یابد ، مبلغی به هزینه اعلام شده باربری وانت ، افزوده می شود . پس پیش از درخواست وانت بار ، هماهنگی های لازم را در خصوص بارگیری در محل و تخلیه بار در مقصد ، انجام دهید تا با افزایش قیمت حمل بار با وانت نیسان مواجه نشوید .

۴- زمان ، عامل تاثیر گذار در قیمت حمل بار وانت به شهرستان: از موارد تاثیر گذار دیگری که می توان نام برد ، زمان ارسال سفارش است . مثلا در زمان های پر ترافیک و شلوغی جاده ها ، مانند ایام تعطیل و روزهای پایان هفته و ایام پایانی سال ، و ساعت هایی از روز که نیاز به ورود به منطقه طرح ترافیک را دارد ( به دلیل تهیه مجوز طرح ترافیک ) ، هزینه ی باربری نیسان نسبت به روزهای معمولی افزایش دارد.

۵- هزینه کارگر حمل بار در نرخ کرایه وانت بار: تعداد کارگر باربری بر هزینه وانت بار تاثیر دارد . یکی دیگر از عواملی که بر قیمت وانت بار به شهرستان تاثیر گذار است ، میزان دستمزد کارگر حمل بار در مبدا و مقصد است . برای حمل معمولا به تعدادی کارگر نیاز است . در هنگام ثبت سفارش می‌ توانید از شرکت بخواهید تا تعدادی کارگر نیز به همراه وانت بار به محل بارگیری و یا تخلیه بار اعزام شوند . هزینه دستمزد کارگر معمولا به‌ صورت نفر/ساعتی محاسبه می‌شود . این دستمزد در حمل بار برای دو یا سه ساعت اول یک مبلغ مشخص است و بعد از آن به ازای هر یک ساعت ، هزینه‌ جداگانه‌ ای دریافت می‌ گردد . بنا بر این محاسبه اجرت کارگر حمل بار ، نیز یکی دیگر از عواملی است که می تواند هزینه کرایه باربری نیسان بار به شهرستان را افزایش دهد . با استفاده از مشاوره کارشناسان ما و انتخاب بهترین زمان و نوع خودروی باری ، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و خاطره خوشی از اسباب کشی و جابجایی بار داشته باشید .

09134820896باربری بین شهری